czwartek, 2 sierpnia 2012

wakacyjne nowości








5 komentarzy:

  1. o prosze i ktoś tu też bloga prowadzi ! super !

    I am following u now :D and put on my blog's link :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. branzoletki są PRZEUROCZE!! świetny pomysł;) trafiłam do Ciebie przez Pinspire - co znaczy, że znam Twoje marzenia i jedyne co mogę Ci powiedzieć to NIE CZEKAJ NA NIE TYLKO JE SPEŁNIAJ!;) Tworzysz naprawdę ciekawe rzeczy tylko wyczuwam (wnioskuję na podstawie tego co widziałam na Pinie), że brak ci odwagi. Kochana obudź ją w sobie, możesz to zrobic tylko TY, nikt nikt inny nie zrobi tego dla Ciebie;) I kiedy jesli nie teraz, nie w tej chwili? I działaj dalej. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to najpiękniejsze słowa jakie mogłam usłyszeć.
      były mi bardzo potrzebne, będę je wspominać ...
      nikt Cie o to nie prosił, nie musiałaś... , jesteś gdzieś tam - po drugiej stronie monitora, nie znamy się, a mówisz mi więcej niż niejedna bliska osoba. ba - udało Ci się mnie "poznać" po kilku obrazach - bardzo znaczących.
      nie wiem czy te marzenia uda się zrealizować, może choć kilka ...
      ale to były bardzo motywujące słowa. dziękuję <3

      Usuń
  3. nie ma absolutnie za co;) musiałam:) zapraszam, zapraszam, mam nadzieję, że i u mnie znajdziesz coś ciekawego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! robisz na prawdę przepiękne rzeczy! Pierwszy raz dzisiaj weszłam na Twojego bloga, powiedz, ile kosztuje i czy masz jeszcze tą ostatnią pastelową bransoletkę?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń